Kaarten bestellen

Hoe komt u aan kaarten?
Er zijn verschillende manieren om kaarten te bestellen:

Theaterabonnement.
Kijk hier.

Aan de kassa: Voor de vrije verkoop van kaarten voor alle voorstellingen (voor zover nog beschikbaar) – en voor het nieuwe theaterseizoen vanaf maandag 4 september 2017 – kunt u ’s middags tijdens kantooruren (13.30 tot 17.00 uur) terecht bij de Ticketshop van het theater aan de Van der Palmstraat 4. U kunt daar ook pinnen.

Telefonisch reserveren: Voor iedere voorstelling kunt u – voor het nieuwe theaterseizoen vanaf maandag 4 september 2017 – telefonisch reserveren op maandag tot en met vrijdag van 13.30 tot 17.00 uur en één uur voor aanvang van iedere voorstelling. Telefoonnummer 078-615 82 26.

Bij telefonisch reserveren wordt altijd om uw telefoonnummer en adres gevraagd. Telefonisch gereserveerde kaarten moeten binnen twee weken na reservering zijn afgehaald, anders vervalt de reservering.
Valt uw voorstelling binnen twee weken na reservering dan kunt u uw kaarten ook afhalen in het theater vanaf één uur voor de voorstelling, tot uiterlijk één kwartier voor aanvang.
U kunt uw telefonische reservering ook schriftelijk afhandelen: op uw verzoek krijgt u een rekening thuis. Na betaling worden uw kaarten toegezonden. Administratiekosten voor kaarten in de vrije verkoop (voor seizoen 2016-2017 nu en voor het nieuwe theaterseizoen vanaf maandag 4 september 2017): € 4.00 per rekening.

Via de website: Via het Programma kunt u de voorstelling van uw keuze bekijken. Op de voorstellingspagina kunt u vervolgens het aantal kaarten invullen, waarbij we onderscheid maken tussen prijzen voor bezoekers ouder dan 65 of in het bezit van een Cultureel Jongeren Paspoort (ook onderdeel van de CKP-pas) en andere klanten. Op een paar uitzonderingen na zijn alle entreeprijzen inclusief € 2,20 voor een consumptie. (Zie hieronder.) Wie vervolgens op “bestellen” klikt ziet een overzicht van de totale kosten. Hier kunt u kiezen om nog een andere voorstelling te bekijken of om de bestelling af te ronden.

Wie via de website kaarten bestelt, moet zijn adresgegevens invullen. Dat is nodig voor de verzending van de rekening. Uw telefoonnummer is nodig om u te kunnen waarschuwen als er vlak voor de voorstelling iets gebeurt waardoor de voorstelling niet doorgaat. Al die gegevens worden gekoppeld aan uw e-mailadres en beschermd met een wachtwoord dat u zelf mag verzinnen.

Als alles is ingevuld, ziet u nogmaals een overzicht van alle gegevens. U kunt daar nog van alles veranderen. Als u op “bestelling bevestigen” klikt, wordt uw bestelling verwerkt. Die verwerking gebeurt door een medewerker, op dezelfde of eerstvolgende werkdag. De medewerker kent aan uw bestelling stoelnummers toe. Vervolgens krijgt u een factuur, via e-mail of via de post, waarop u alles op uw gemak kunt controleren. Op de factuur vindt u het rijnummer en het laagste stoelnummer van de plaatsen die we u hebben toegekend. Als u 4 kaarten besteld heeft, staat er dus op de factuur bijvoorbeeld “rij 4 vanaf stoel 6.” Dat betekent, dat we de stoelen 6, 7, 8 en 9 voor u gereserveerd hebben. Op de factuur staat ook ons bankrekeningnummer en een link naar iDeal.

Let op: in de praktijk blijkt, dat facturen die via e-mail verstuurd worden door sommige providers voor spam worden aangezien. Soms komen ze daarmee niet bij u terecht. Als u na een week nog niets van ons hebt vernomen, is het verstandig even aan de bel te trekken!

Portemonneeloze pauze: Bij de prijs van uw kaartje is een consumptie inbegrepen. We brengen daarvoor € 2,20 in rekening. In de pauze staan op buffetten drankjes voor u klaar. U kunt gewoon iets uitzoeken en meepakken. (Een vers biertje krijgt u uiteraard alleen aan de bar.) Als de voorstelling geen pauze heeft, serveren we uw consumptie meteen na afloop van de voorstelling. (Er is dan alleen geen koffie verkrijgbaar.) Het voordeel voor de bezoeker is tweeledig: gemiddeld genomen bent u iets goedkoper uit, maar u hebt ook sneller uw drankje te pakken. Overigens is de portemonneeloze pauze niet bij alle voorstellingen van toepassing: bij familievoorstellingen is er meestal geen portemonneeloze pauze.

De administratie en de Ticketshop van Theater De Willem zijn gevestigd in het theater aan de Van der Palmstraat 4, 3351 HA Papendrecht.
Telefoonnummer voor kaartverkoop en informatie: 078-615 82 26.
Telefoon directie, techniek en administratie: 078-641 14 21
e-mail: reserveren@theaterdewillem.nl
Directeur: Erik Groeneweg
Toneelmeester: Senol Ünlütürk
Administratrice: Carla de Jong
Publiciteitsmedewerkster: Elsemarie Valstar

 


Ga naar de Facebook van Theater De Willem Ga naar de Twitter van Theater De Willem